Missie, visie, strategie
Missie
“De leukste testclub van Nederland worden.”
Nastreven om de beste in je vak te zijn vinden wij geen doel. We hebben de beste mensen in huis. Wij verstaan immers ons vak. Wij willen daar bovenop de leukste zijn. De leukste om zaken mee te doen. En vooral: de leukste om bij te werken.
Visie
“Maximaal resultaat door 100% focus op kwaliteit.”
Dit geldt voor zowel klanten als medewerkers. Vanuit klantperspectief betekent dat concreet dat onze dienstverlening naar volle 100% tevredenheid uitgevoerd wordt. Aan de andere kant mag de medewerker een meer dan goed werkgeverschap verwachten. Jezelf blijven ontwikkelen – continuous improvement – vinden wij belangrijk. Zowel voor de medewerker als voor de organisatie.
Strategie
“Goed werkgeverschap op nummer 1, de rest volgt vanzelf.”
De medewerker staat bij ons echt centraal. Het zijn niet voor niets onze SWTC Heroes! En echte helden verdienen ook de meeste waardering. Wij hebben geen kantoorpand, geen investeerders en geen managementlaag. Wij zijn kritisch ten aanzien van kosten die niet bijdragen aan de missie en visie. Op die manier houden we de kosten laag en houden we meer over om te investeren in onze helden.